Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji/zwrot zakupionego towaru

Zanim jednak zdecydujecie Państwo na odesłanie np. wadliwego towaru, uprzejmie prosimy o kontakt z naszym sklepem.


W związku z tym, że chcemy profesjonalnie świadczyć nasz usługi i zapewniamy indywidualne  podejście do Klienta oraz po to, aby
 nie narażać Państwa na koszty zwrotu zareklamowanego towaru prosimy w pierwszej kolejność o kontakt mailowy z naszym sklepem pod adresem kontakt@trewo.pl 

Prosimy opisać rodzaj reklamacji i ewentualnie załączyć dokumentację fotograficzną.

Takie zgłoszenie potraktujemy priorytetowo i zaproponujemy Państwu satysfakcjonujące Państwa rozwiązanie problemu.

Jeśli jedna chcecie Państwo odstąpić od umowy zakupu, macie do tego pełne prawo!

W celu złożenia reklamacji, postępujcie Państwo zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
TREWO Zbigniew Trzeciak
Miłocińska 31/8

35-232 Rzeszów


Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

TREWO Zbigniew Trzeciak
Miłocińska 31/8

35-232 Rzeszów

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl